
Facebook regels omslagfoto
Officieel is het niet bekend gemaakt maar als je nu kijkt naar de Facebook reglementen
dan lees je bij sectie III. B. de volgende voorwaarde:
[update: 03.07.2013 zie blogbericht Facebook heeft alle restricties omtrent Facebook omslagfoto verwijderd! ]
Wat houdt de wijziging van de Facebook voorwaarden in?
Waar in de vorige voorwaarden nog te lezen was dat je in je coverfoto géén Call to Action
mag hebben (zoals bijvoorbeeld: like mijn pagina, website
vermelding, adres, telefoonnummer enz.) lijkt deze regel nu compleet verdwenen! 😉
Dit opent perspectieven voor de creatievelingen onder ons. Hou
er echter wel rekening mee dat de Facebook omslagen geen
afbeeldingen mogen bevatten die voor meer dan 20% uit tekst bestaan!
Heb jij een creatieve Facebook Cover Foto? Leuk als je deze hieronder in een reactie wilt delen.
Nog geen Facebook Cover Foto? Wil je meer weten over het ontwerpen van een Facebook
Cover Foto voor jouw onderneming in jouw huisstijl? Kijk dan eens op mijn website:
http://organicweb.nl/riakaashoek/
[update: 03.07.2013 zie blogbericht Facebook heeft alle restricties omtrent Facebook omslagfoto verwijderd! ]
Hmmm Ria, bedankt voor de blog. Ik heb dus al heel lang wel mijn website en emailadres op mijn omslag staan. Ik wist niet dat dat niet mocht, maar nu dus wel! Dus ik laat ze fijn staan. Ik heb zeker niet teveel tekst. Wat vinden jullie van mijn omslag? https://www.facebook.com/SandraWolderingCoachingVitaliteit