Facebook regels omslagfoto


Officieel is het niet bekend gemaakt maar als je nu kijkt naar de Facebook reglementen

dan lees je bij sectie III. B.  de volgende voorwaarde:

 

[update: 03.07.2013 zie blogbericht Facebook heeft alle restricties omtrent Facebook omslagfoto verwijderd! ]

 

Facebook verandert regels omslag foto

 

Wat houdt de wijziging van de Facebook voorwaarden in?

Waar in de vorige voorwaarden nog te lezen was dat je in je coverfoto géén Call to Action Facebook Call To Action
mag hebben (zoals bijvoorbeeld: like mijn pagina, website
vermelding, adres, telefoonnummer enz.) lijkt deze regel nu compleet verdwenen! 😉

Dit opent perspectieven voor de creatievelingen onder ons. Hou
er echter wel rekening mee dat de Facebook omslagen geen
afbeeldingen mogen bevatten die voor meer dan 20% uit tekst bestaan
!

Heb jij een creatieve Facebook Cover Foto? Leuk als je deze hieronder in een reactie wilt delen.

Nog geen Facebook Cover Foto? Wil je meer weten over het ontwerpen van een Facebook
Cover Foto voor jouw onderneming in jouw huisstijl? Kijk dan eens op mijn website:
http://organicweb.nl/riakaashoek/facebook-coverfoto

 

[update: 03.07.2013 zie blogbericht Facebook heeft alle restricties omtrent Facebook omslagfoto verwijderd! ] 

 

 

 

1 Comment
Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit