In de Facebook Voorwaarden staan géén restricties meer voor je Facebook omslagfoto!

Dit houdt in dat de omslagfoto niet (meer) aan speciale regels hoeft te voldoen volgens de Facebook Voorwaarden! 

 

 

In maart kon ik je in mijn blogbericht vertellen dat Call To Actions in je Facebook Omslagfoto weer waren toegestaan maar dat nu de Facebook omslagfoto géén afbeelding mocht bevatten met meer dan 20% tekst!

Uit wijziging van de Facebook voorwaarden per 1 juli jl. blijkt dat ook deze restrictie is verdwenen en dat je nu je Facebook Omslagfoto weer vrij mag gebruiken voor ALLE doeleinden. Zie afbeelding hieronder:

 

Facebook Voorwaarden omslag foto

 

De Nederlandse Voorwaarden zijn nog niet gewijzigd maar zojuist heb ik mijn Facebook account gewijzigd van Nederlands naar Engels en zie je inderdaad de voorwaarden (voor wat betreft de 20% regel) niet meer vernoemd staan! Uiteraard hou ik je op de hoogte als de Nederlandse voorwaarden zijn gewijzigd!

 

Wat betekent deze wijziging in de Facebook Voorwaarden precies? 

Bovenstaande informatie houdt dus in dat je weer zo vrij bent als een vogel om iets creatiefs van je Facebook Omslagfoto te maken! Zorg dat je omslagfoto weergeeft wat jouw bedrijf, product of dienst voor iemand kan betekenen! 

Wil je een professionele Facebook omslagfoto laten opmaken? Kijk dan eens op mijn website  😉

 

Heel veel succes!
 

2 Comments
  1. Hans Oud

    Bedankt voor alle nuttige informatie.
    Hartelijke Groet,
    Hans.

    • Ria

      Graag gedaan Hans! Leuk dat je reageert! 😀 Wens je een hele fijne avond.

Leave Comment

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit